Kategorie

Promocje

Zobacz wszystkie

Nowości

Częste pytania

1. Pytania dotyczące składania zamówienia

Nie wiem jak złożyć zamówienie, czy mogę liczyć na pomoc?

W przypadku jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt za pomocą poczty e-mail (sklep@artais.pl) lub telefonicznie pod numer 507507889 (pn. - pt. 9:00 – 15:00)

2. Pytania dotyczące płatności

Jakie są dostępne formy płatności w sklepie ARTAIS.pl ?

Dostępnych jest kilka form płatności:

  • Płatność kartą lub szybki przelewem internetowym przez PayU,
  • Płatność zwykłym przelewem bezpośrednio na nasze konto bankowe,
  • Płatność za pobraniem kurierowi Poczty Polskiej.

3. Pytania dotyczące wysyłki przez kuriera Pocztex

Czy gdy wybrałam/wybrałem dostawę poprzez kuriera Pocztex mogę śledzić losy przesyłki?

Tak, śledzenie przesyłek możliwe jest na stronie przewoźnika Śledź przesyłkę - po wpisaniu numeru przesyłki. Numer nadania paczki otrzymasz sms-em, gdy przesyłka zostanie nadana.

4. Pytania dotyczące zwrotów

Jeżeli zakupione produkty nie spełniają twoich oczekiwań przysługuje Ci prawo do ich zwrotu.

Wszystkie informacje na temat odstąpienia od umowy znajdziesz na podstronie Zwroty

5. Pytania dotyczące reklamacji

Jak przebiega proces reklamacji?

Napisz do nas na adres: sklep@artais.pl

Podaj powód reklamacji i swoje dane korespondencyjne

Posiadasz zdjęcie uszkodzonego produktu, wyślij go do nas, przyśpieszysz proces reklamacji.


Zawartość koszyka

Brak produktów

Do ustalenia Wysyłka
0,00 zł Suma

Zobacz koszyk